Wprowadź firmę w XXI wiek

Dodane: 29-12-2015 11:25
Wprowadź firmę w XXI wiek Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu. Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy. Szukasz taniej strony dla firmy? tanie strony dla firm

Co to jest internet?

Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie ?między-sieć?) ? ogólnoświatowy system połączeń, między komputerami, określany również jako sieć sieci. W znaczeniu informatycznym Internet to przestrzeń adresów IP przydzielonych hostom i serwerom połączonym za pomocą urządzeń sieciowych, takich jak karty sieciowe, modemy i koncentratory, komunikujących się za pomocą protokołu internetowego z wykorzystaniem infrastruktury telekomunikacyjnej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet


Wyróżnij się

Z roku na rok, rośnie liczba prywatnych domen, jak i ogromnych portali. W związku z tym, odbiorcy są zagubieni, gdy potrzebują wyszukać potrzebne im treści. Niestety, łatwo się zgubić w takim gąszczu stron, a nie wszystkie informacje muszą być potwierdzone. Jeśli więc korzystamy ze stron internetowych przy prowadzeniu badań lub pisaniu pracy naukowej, powinniśmy być ostrożni. Jak więc sprawić, by nasza strona uznana była za pewne i zaufane źródło, do którego warto wracać? Przede wszystkim, powinna się wyróżniać. Projektowanie strony internetowej to nie tylko zaproponowanie jej szaty graficznej, ale przede wszystkim zaplanowanie, jakie treści mają się na niej znaleźć. Każdy zamieszczony artykuł, powinien być podpisany imieniem i nazwiskiem autora, a także informacją jak się z nim skontaktować. Dodatkowo, jeśli korzystamy ze źródeł książkowych, powinniśmy podawać przypisy bibliograficzne, by mieć pewność, że strona taka zachęci do odbioru klientów, współpracowników i inne osoby zainteresowane.


Jaka powinna być firmowa strona www?

Jest kilka bardzo ważnych cech, jakie powinna posiadać wzorowa firmowa strona www. Nie wszystkie zależą od wykonawcy i projektanta, za bardzo wiele błędów odpowiedzialni są sami przedsiębiorcy. Jeśli wydaje ci się, że najważniejszy jest wygląd i duża ilość efektów graficznych, to się mylisz. Strona firmowa powinna być przede wszystkim źródłem informacji dla potencjalnego odbiorcy. Niestety - wiele firm nie zwraca takiej uwagi na treść, jak na projekt. Dobrze napisana oferta, czytelność, przejrzystość i estetyka - tyle wystarczy. Przeładowanie efektami wizualnymi odwraca uwagę od tego, co chcesz sprzedać. A czasem - wręcz uniemożliwia potencjalnym klientom dotarcie do oferty.